The Use of Psychomotor Activities in Teaching Children English as a Foreign Language: Empirical Research into the Pepa Method of Language Instruction

Autores/as

  • Marta Gómez Moreno

DOI:

https://doi.org/10.26754/ojs_misc/mj.20139230

Mostras las descargas

Los datos de descarga todavía no están disponibles.

Referencias

Dornyei, Zoltan. 2001. Motivational Strategies in the Language Classroom. Cambridge: Cambridge U. P.

Linares, Pedro L. 1993. Educación Psicomotriz y Aprendizaje Escolar: Motricidad y Disgrafía.Madrid: Ediciones Polibea.

Nunan, David. 1987. “Communicative language teaching: Making it work”. ELT Journal 41(2): 136-137.

Descargas

Publicado

07-01-2014

Número

Sección

Reseñas de libros

Cómo citar

Marta Gómez Moreno. (2014). The Use of Psychomotor Activities in Teaching Children English as a Foreign Language: Empirical Research into the Pepa Method of Language Instruction. Miscelánea: A Journal of English and American Studies, 47, 147-152. https://doi.org/10.26754/ojs_misc/mj.20139230